کد خبر: ۱۲۱۱۲

تجمع مردم دارالارشاد اردبیل در حمایت از مردم مظلوم غزه 

مردم مومن و حسینی دارالارشاد اردبیل در تجمعی گسترده از مردم مظلوم غزه حمایت کرده و جنایات رژیم اسرائیل را محکوم کردند.
۲۸ آبان ۱۴۰۲ - ۰۹:۴۴

به گزارش روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، مردم مومن و حسینی دارالارشاد اردبیل در تجمعی گسترده در پیاده راه عالی قاپو، ضمن اعلام حمایت خود از مردم مظلوم فلسطین، جنایات وحشیانه رژیم کودک کش اسرائیل و حامیان جنایتاکارش را محکوم کردند.

در این مراسم عظیم ابراهیم پور مسئول قرارگاه جهاد تبیین کشور در سخنانی گفت: اقدام ددمنشانه، وحشيانه و رذيلانه رژيم پليد و کودک کش صهيونيستي در حمله تروريستي به بيمارستان المعمداني در غزه قهرمان و دلاور و به خاک و خون کشيدن بيماران و مجروحان مظلوم و بي‌پناه اين بيمارستان، سندي ديگر بر وحشي‌گري و درنده خويي اين رژيم نامشروع است.

تجمع مردم دارالارشاد اردبیل در حمایت از مردم مظلوم غزه 

وی افزود: رژیم اسرائیل در سايه حمايت و کمک مدعيان حامي حقوق بشر در آمريکا و اروپا به این جنايت هولناک دست زد و تمام آزاديخواهان و مسلمانان جهان را عزادار کرد. 

مسئول قرارگاه جهاد تبیین ابراز امیدواری کرد: به فضل الهي و با اراده پولادين ملت فلسطين و هوشياري جبهه مقاومت و حمايت آزاديخواهان، مستضعفان و مسلمانان جهان، کارزار کنوني نقطه شروع نابودي اين رژيم منحوس و جعلي و پايان بخش اشغال سرزمين فلسطين خواهد بود.

 

در این تجمع که با حضور اقشار مختلف مردم، مسئولین و کارکنان اداره کل تبلیغات اسلامی استان، دانش آموزان مدرسه دخترانه علوم و معارف اسلامی صدرای اردبیل و جمعی از مربیان قرآن و مسئولین و اعضای هیئت های مذهبی اردبیل برگزار شد، بیاینه ای در حمایت از مردم فلسطین و نیز محکومیت رژیم اسرائیل قرائت شد و شرکت کنندگان با سردادن شعارهایی بندهای این بیانیه را تایید کردند.

تجمع مردم دارالارشاد اردبیل در حمایت از مردم مظلوم غزه 

تجمع مردم دارالارشاد اردبیل در حمایت از مردم مظلوم غزه 

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار